1e info - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Joris Dongen - WaarBenJij.nu 1e info - Reisverslag uit Zeist, Nederland van Joris Dongen - WaarBenJij.nu

1e info

Blijf op de hoogte en volg Joris

09 Augustus 2013 | Nederland, Zeist

Hallo iedereen,
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik 16 augustus me om 0900 moet melden op Schiphol waarna ik met de andere leerlingen en een training officier naar Newcastle upon Tyne vlieg. Ik kom op het schip de Happy Diamond.
vooralsnog is de planning dat we eerst naar Canada gaan waarna we terug gaan naar Engeland en dan naar Frankrijk. Ik weet nog niks over de lading die we gaan vervoeren en dergelijken.

Ik kan me nog niet echt voorstellen dat ik over 1 week een half jaar van huis ben en allemaal nieuwe dingen ga meemaken. Ik heb er wel onwijs veel zin in en kan ook niet wachten tot ik aan boord stap.

Gisteren was er een klein afscheidsfeestje met vrienden enzo. Het was heel gezellig. Ook vond mijn vader het nodig om mij te ontgroenen op zijn manier...
Hoe ga ik me verder niet over uitlaten, maar ik kan wel mededelen dat ik na 4x douchen nog steeds naar vis ruik :(

Ik zal meer schrijven als ik meer dingen weet.

joris

  • 09 Augustus 2013 - 16:21

    Petra :

    Lieve Joris, super dat je deze Blog bij gaat houden, zo kunnen we je een beetje volgen op je eerste avontuur op zee. Wij wensen je heel veel plezier en succes. Gisteravond was top, al had ik echt medelijden met je. We denken aan je en gaan je volgen. X Petra en Lotte. Ps vergeet het teiltje niet voor je vertrekt hihi ;-)

  • 09 Augustus 2013 - 16:46

    Iris:

    Super joortje! wat leuk dat je deze blog bij gaat houden! ga je zeker volgen, ben heel benieuwd naar je avonturen en wens je heeeeel veel plezier!! spannend man! zet hem op. :)
    liefs

  • 10 Augustus 2013 - 14:52

    Carla:

    Lieve Joris,
    Heel erg leuk om je op deze manier te kunnen volgen !! Ik hoop dat je een heel erg leuk half jaar hebt. Je doet sowieso weer een heleboel ervaringen op waar je de rest van je leven wat aan kunt hebben. Ga er van genieten !! Heel veel plezier alvast en succes met de voorbereidingen.
    Liefs

  • 11 Augustus 2013 - 12:57

    Douwe:

    ik dacht dat die deo's van jou alle luchtjes versloegen...

  • 11 Augustus 2013 - 15:17

    Amy:

    Hoi Joris,
    Behouden vaart, mooie avonturen, goed leven man!

  • 11 Augustus 2013 - 15:58

    Janet:

    he lieve joor paul is met het idee begonnen hoor tis maar dat je het weet.

  • 21 Augustus 2013 - 20:23

    Nettie:

    Hey Joris,

    Ik hoorde van je vader dat je voor een half jaar weg gaat, wat geweldig allemaal. Het ontgroenings verhaal hoorde ik ook aan... hahaha grappig maar wel vies!! Geniet ervan maak er een mooie tijd van. Groetjes Nettie (Dibbes) van het veld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeist

Stage BigLift 2013

Ik ga voor school een half jaar op stage.....

Recente Reisverslagen:

08 April 2015

sinds tijden

10 Januari 2014

last voyage

21 November 2013

sinds tijden.

12 September 2013

Canada

31 Augustus 2013

in Canada
Joris

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 22890

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 15 Januari 2014

Stage BigLift 2013

Landen bezocht: